SLA service level agreement – servere

ErhvervPLUS SLA - service level agreement - dedikerede servere

Hardware replacement

24/7 timers fejlfinding og reparation også på helligdage. Response tid Max 2 timer.
Gennemsnitlig response tid 21 minutter.

Emergency support

24/7 timers vagt telefon/emergency response gennemført af kvalificerede medarbejdere

Hardware failure - procedure

Bliver den supportansvarlige alarmeret vil serveren blive "resettet" og overvåget i et stykke tid. Hvis der ikke sker noget går alarmberedskabet ned til normal niveau. Hvis der igen er udfald bliver serveren undersøgt igennem diagnostic software og logfiler. Hvis problemet skyldes en hardware fejl, bliver serveren taget af nettet og delene skiftet ud testet og serveren bliver sat på nettet igen.

Redundant environment

- Nødstrømsgeneratorer hvis det offentlige strøm går ned. - Overspændings beskyttelse - Klimatiserede rum -Indbrudssikre overvågede rum med meget streng adgangskontrol. Gennemsnitlig oppetid på 99,9 om året. Brandmeldere og CO2 ildslukningsanlæg til hurtig slukning af brande. CO2 betyder desuden at der ikke vil opstå vandskader der kan skade andre servere (skadesbegrænsning). Redundante forbindelser til Internettet (redundant betyder at der altid er 2 linier så den anden tager over hvis en fejler.