server addons

SLA Service Level Agreement
på dedikerede servere:

  • 24/7 timers fejlfinding og reparation også på helligdage.
  • Bliver den supportansvarlige alarmeret vil serveren blive "resettet" og overvåget i et stykke tid. Hvis der ikke sker noget går alarmberedskabet ned til normal niveau. Hvis der igen er udfald bliver serveren undersøgt igennem diagnostic software og logfiler. Hvis problemet skyldes en hardware fejl, bliver serveren taget af nettet og delene skiftet ud testet og serveren bliver sat på nettet igen.
  • 24/7 timers vagtetelefon/emergency response gennemført af kvalificerede medarbejdere på stedet.
  • Nødstrømsgeneratorer hvis det offentlige strøm går ned.
  • Overspændings beskyttelse
  • Klimatiserede rum
  • Indbrudssikre overvågede rum med meget streng adgangskontrol.
  • Gennemsnitlig oppetid på 99,9 om året.
  • Brandmeldere og CO2 ildslukningsanlæg til hurtig slukning af brande. CO2 betyder desuden at der ikke vil opstå vandskader der kan skade andre servere (skadesbegrænsning).
  • Redundante forbindelser til Internettet (redundant betyder at der altid er 2 linier så den anden tager over hvis en fejler.